Wymiana
Chcesz wymienić zamówiony produkt? Nic prostszego:
- Zgłoś chęć wymiany na adres mailowy: biuro@dogmazing.pl wraz z informacjami o zamówieniu i produkcie.
- Poinformuj nas również, na jaki produkt mamy wymienić zwracaną rzecz. Po kontakcie z naszej strony, spakuj produkt i odeślij według instrukcji.
- Oczekuj na przesyłkę zwrotną.
- Koszt przesyłek pokrywa klient.
Możliwość wymiany umożliwiamy do 14 dni od dostarczenia paczki.
Zwrot
Chcesz zwrócić zakupiony towar – oto, co musisz zrobić:
- Zgłoś chęć zwrotu na adres mailowy: biuro@dogmazing.pl wraz z informacjami o zamówieniu i produkcie.
- Po kontakcie z naszej strony, spakuj produkt i odeślij według instrukcji.
- Oczekuj na zwrot należności. Do 14 dni zwrócimy Ci pieniądze, jest to jednak uzależnione od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.
Ważne!
- Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi i wymianie.
- Koszt transportu pokrywamy, gdy błąd w dostawie wynika z naszej strony.
- Pieniądze zwracamy w sposób, w jaki do nas wpłynęły.
- Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem i na koszt odbiorcy.